Novosti

04.02.2022

Novi brend, novi model, novi smjer – iza Kije je vrlo uspješna 2021. godina

Transformacija brenda Kia u zadnjih 12 mjeseci
Lansiranje vizionarskog električnog vozila
Tvornica u Žilini jedna je od najmodernijih u automobilskoj industriji 
Lansiranje novih modela i potpuna elektrifikacija europske ponude do 2035. godine

U 2021. godinu, koja je počela u vrijeme globalne nesigurnosti u svim djelatnostima i na svim tržištima, Kia je zakoračila odvažnom transformacijom brenda. Pritom je napustila dio naziva »Motors« i dobro poznati logotip u korist novog kreativnog oblika koji je sinonim za suvremenu mobilnost, elektrifikaciju i održivost. Utjecaj te preobrazbe vidljiv je u godini fenomenalnog uspjeha za Kiju i odveo je ovaj brend na čelo održive mobilnosti.

Način razmišljanja 'nova godina, novi početak' bila je u središtu Kijinog pristupa od početka 2021. kada se tradicionalni proizvođač automobila pokazao doslovno u bljesku svjetlosti. Jato pyro-dronova prikazalo je novi elegantan logotip – ritmičnu neprekidnu liniju osmišljenu tako da inspirira pokret. U onome što označava prekretnicu Kia je jasno predstavila svoj cilj da postane ikona promjena i inovacija, kao i cilj postati vodeća sila novog doba mobilnosti.

Mehanizam za ovu ključnu promjenu zacrtan je u okviru strategije Plan S s kojom je tvrtka proširila svoje područje djelovanja kako bi ostvarila napredak u prelasku na električna vozila (EV), ponudila alternativna rješenja mobilnosti, kao što su zajednička upotreba automobila i sheme autonomne vožnje, te ojačala svoj rad na području namjenskih vozila. Pored toga, Kia će istovremeno stimulirati održivu proizvodnju u cijelom lancu dobavljača upotrebom čiste energije i materijala koji se mogu reciklirati.

Nova dizajnerska filozofija Opposites United inspirirana prirodom 
Pored novog logotipa, imena i promjene strateškog usmjerenja Kia je razotkrila i svoju novu dizajnersku filozofiju „Opposites United“ (u slobodnom prijevodu „suprotnosti koje se privlače“) – odvažan etos inspiriran prirodom, koju održiva mobilnost želi zaštititi. Dizajn Opposites United, koji se temelji na pet dizajnerskih stupova, dizajnirat će sva Kijina buduća vozila, među kojima je na tržištu već model EV6, Kijino prvo isključivo električno vozilo.

Lansiranje vizionarskog električnog vozila
Potpuno novi električni crossover EV6, koji se u Europi prodaje od kraja prošle godine, brzo je stekao simpatije ljubitelja električnih vozila. Pobjednička kombinacija Kijine napredne namjenske platforme E-GMP (Electric Global Modular Platform), odvažan i konceptualan stil, visokotehnološka mogućnost vrlo brzog punjenja, vrhunska unutrašnjost i izvanredne performanse elektro motora stvorili su električno vozilo koje redovito osvaja priznanja iz svih dijelova svijeta. Kia si je zadala zadaću da donese revoluciju na područje mobilnosti i s modelom EV6 dokazala da je električna mobilnost spojiva s održivošću.

EV6 je prvi model u povijesti Kije kod kojeg su rezervacije prijevremeno obustavljene zbog izuzetne potražnje. Takav nevjerojatan odaziv na visokotehnološkog crossovera nisu prepoznali samo kupci nego i brojni prestižni ocjenjivači. U nešto više od mjesec dana od početka prodaje EV6 je osvojio naziv BBC Top Gear 'Crossover godine', a nakon toga je bio okrunjen i za Njemački automobil godine u premium kategoriji. Pored toga se EV6 nedavno plasirao u finale izbora za 'Europski auto 2022. godine'.

Ali ugledne pohvale u posljednjih 12 mjeseci nije doživio samo revolucionarni EV6 – sjajan je bio i Kijin vrhunski veliki SUV Sorento koji je pored titule 'Najbolji veliki SUV' u izboru za Ženski svjetski auto godine (WWCOTY) osvojio i poznate dizajnerske nagrade Red Dot i iF.

Kia je kao naredni korak u usavršavanju svoje suvremene ponude sportskih terenaca nedavno predstavila potpuno novog Sportagea. Model pete generacije je prvi Sportage koji ima ekološki prihvatljiviji priključno hibridni pogonski sklop (PHEV), a i prvi je Sportage koji je bio konstruiran, razvijen, modificiran i optimiziran posebice za Europu kako bi zadovoljio želje i zahtjeve europskih kupaca. Europski Sportage odlikuju nova tehnologija i napredni pogonski sklopovi te najsuvremeniji inženjering koji su jamstvo da se ovaj SUV na europskim cestama osjeća kao kod kuće.

Tvornica u Žilini jedna je od najmodernijih u automobilskoj industriji 
Kijin rast u Europi pokreću vozila proizvedena lokalno u visokotehnološkom proizvodnom centru Kije u Žilini, u Slovačkoj. Modularni, prilagodljivi i najmoderniji objekti omogućavaju visoko učinkovitu i pravovremenu proizvodnu liniju zbog čega je žilinska tvornica ove godine premašila četiri milijuna proizvedenih vozila. Tvornica je imala ključnu ulogu pri isporuci dijelova koji su osigurali uspjeh tvrtke usprkos burnoj godini za automobilsku industriju i šire. U studenom je u tvornici pokrenuta proizvodnja potpuno novog Sportagea. Ceed je bio prvi model koji su krajem 2006. proizveli u tvornici u Žilini, a tamo još uvijek proizvode najnovije izvedbe Ceeda (hatchback Ceed, karavan Ceed SW, crossover XCeed i shooting brake ProCeed).

Rapidan rast tržišnog udjela u Europi – u trećem kvartalu rekordnih 4,2 posto 
Kijina prodaja procvjetala je u čitavoj Europi  i u trećem kvartalu s 4,2 posto dostigla najviši tržišni udio ikada, a Kia namjerava i dalje rasti. Jedan od modela koji je sastavni dio tog uspjeha je Niro kojeg su početkom prošle godine vlasnici vozila u studiji o vlasništvu električnih vozila J. D. Power 2021. (EVX) izabrali za pobjednika u kategoriji masovnih brendova.

Lansiranje novih modela i potpuna elektrifikacija europske ponude do 2035. godine
Potpuno novi Niro, premijerno predstavljen na sajmu mobilnosti u Seulu u studenom, u Europi će biti predstavljen u hibridnom i potpuno električnom ruhu sredinom 2022., kao dio Kijinih dugoročnih planova potpune elektrifikacije svoje ponude do 2035. godine.

Ključne investicije u mobilnost zajedničke upotrebe i infrastrukturu punjenja
Kia, koja je realna u svojim ambicijama da postane vodeća u tranziciji u održivu električnu mobilnost, svjesna je da je u tom procesu od ključnog značaja dobra i rasprostranjena infrastruktura punjenja. Zbog toga se nedavno pridružila investiciji u IONITY, vodeću europsku mrežu za vrlo brzo punjenje električnih vozila, a osim toga i dalje ulaže u druge infrastrukturne projekte.
Upoznajte Kiju.

Obavještenje

Tehnologija Cookie-a omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više