Novosti

17.02.2022

Kia dominira u studiji J. D. Power o pouzdanosti vozila za 2022. godinu

Prvi put u povijesti studije J.D. Power ukupni je pobjednik nepremium brend
Stranke prijavile manje problema s vozilima Kia u usporedbi s ostalim 31 brendom
Sorento drugu godinu zaredom najbolji u svojoj kategoriji (Upper Midsize SUV) 
Kia s prošlogodišnjeg 3. mjesta skočila na 1. mjesto u 2022. među svim brendovima (masovnim i premium) 
Uspon korejske automobilske grupacije Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai, Genesis)

U studiji o pouzdanosti vozila (VDS) J. D. Power za 2022. godinu, vlasnici su vozila u Sjedinjenim Američkim Državama postavili Kiju na prvo mjesto među svim automobilskim brendovima, pri čemu su vlasnici Kia vozila izvijestili o manje problema od ostalog 31 brenda. To je druga godina zaredom kako je Kia zauzela prvo mjesto među masovnim brendovima te prvi put u povijesti ovog istraživanja da je bilo koji nepremium brend – Kia – na prvom mjestu u ukupnom poretku. 
 

Manje problema s vozilima Kia u usporedbi s ostalim 31 brendom
Kupci Kia vozila postavili su Kiju ispred svih ostalih kako masovnih tako i premium brendova: Kia je sa 145 boda odn. ‘problema na 100 vozila’ (PP100) prosječnu ocjenu premašila za čak 47 bodova.  
 

Sorento drugu godinu zaredom najbolji u svojoj kategoriji (Upper Midsize SUV) 
Kia Sorento se u studiji odlično iskazao – već drugu godinu zaredom bio je najviše rangirani model u svojoj kategoriji (Upper Midsize SUV).

Uspon korejske automobilske grupacije Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai, Genesis)
Kia je jedan od tri brenda u vlasništvu Hyundai Motor Group koji su ostvarili odlične rezultate. Premium brend Genesis proglašen je najboljim premium brendom i ukupno je zauzeo četvrto mjesto, jedno mjesto iza sestrinskog brenda Hyundai Motor koji je bio treći u ukupnom poretku.
 

Kia s prošlogodišnjeg 3. mjesta skočila na 1. mjesto u 2022. među svim brendovima (masovnim i premium) 
U prošlogodišnjem istraživanju Kia se plasirala na ukupno treće mjesto među masovnim i premium brendovima, dok je ove godine napredovala za dva mjesta i osvojila prvo mjesto.

Ove godine stroži kriteriji 
Za potrebe studije VDS za 2022. godinu je tvrtka J. D. Power u SAD-u anketirala 29.487 vlasnika 32 brenda automobila. U obzir su uzeti samo provjereni kupci i zakupci novih automobila i lakih kamiona 2019. godišta koji su registrirani za vlastitu upotrebu. Ovogodišnje istraživanje je uvelo nove, strože kriterije zbog kojih se povećao broj zabilježenih problema za 59 % u odnosu na podatke iz 2021. godine, dok se prosjek PP100 sa 121 povećao na 192 boda.
Upoznajte Kiju.

 

Obavještenje

Tehnologija Cookie-a omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije.

Slažem se Pročitajte više